24 maj 2012

Yeej!

Godmorgon!
Ja jag är vaken :p Får börja göra detta till en rutin, som lika, stiga upp med Toffie i ottan och dricka kaffe :)
Rätt mysigt, jobbigt att inte kunna somna om sen bara, nå snart börjar ju jag också jobba, så lika vänja sig.
Fast jag börjar ju inte jobba klockan sex....höhö

På fredag är det pubafton i byn, JAG ska vara där! Nu ska jag banne mig passa på! Blev inte så mycket förra sommaren så, inte denna heller säkert, så nu jävlar ska jag passa på!
Lönen kommer, dessutom ska Linda och hennes mamma på IKEA, så Linda får ta hem lite stuffs åt mig, som jag sagt förut, ska jag vänta på Toffe, hinner jag fylla 54 innan något sker ;)
Tänkte väl inte ha desto mer, ett nytt v-rumsbord iallafall, sen ser man ju :b

Jaja, jag ska nog ta en bok och läsa. Vi hörs sen.

PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar