29 maj 2012

3 månader.

Kom precis på att det är vår "3 månaders förlovningsdag" idag :p Ja tiden går fort! Snart står vi där i kyrkan!
Den 13e ska vi träffa prällen, det ska faktiskt bli spännande, hon hade möjlighet att komma till byn
så vi slapp videosamtal :p 
Måste fan testa den där klänningen igen, så man är helt säker på att den sitter som den ska, jag har ju eventuellt gått ner ännu mer i vikt sen jag testade den första gången. 
Ååååh jag börjar faktiskt längta som fasiken!!!!Hohohohohoho.
Känner mig som en fjortis faktiskt, jag är typ DÖKÄR! :b

Min, min, MIN!

Nu ska jag fortsätta här.
PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Visst brukar(har han inte haft) sådär kort hår?.. Han var snygg i kort iallafall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oftast har han kort hår :) och ja klart han är snygg! ;) hehe

      Radera