3 maj 2012

:)

Sitter och väntar på min vän Linda, vi ska in till stan och shoppa lite :)
Pratat med Gulla har jag också hunnit med :)
Idag MÅSTE jag ringa dom där jävla samtalen....ja iallfall ett!
Har och har haft sån ångest sen jag fick brev av kommunen så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...
Nekar jag, blir jag avstängd från a-kassan och bla bla bla....
Tackar jag ja, finns risken att jag hamnar i stan , vilket jag lär göra, och det hade fan vart det värsta!

Och aldrig att jag börjar pendla för den skitlönen!nä nog får dom höja!
Hoff jag som flytt Kiruna för alltid...
Ångesten plus depressionen hade varit ett faktum redan efter nån dag :(
Jag är kluven.
Vad ska jag göra?Hjälp?
:(:(:(:(

Nå nu ska jag sluta...hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Men jobbar inte du ganska mycket?
    Tänkte om du verkligen behöver vara med i a-kassan?
    För du får väl à-kassa för att du är inskriven på arbetsförmedlingen?
    Så kan du jobba, och gå med igen sen?
    Jag vet inte riktigt hur det funkar så det kanske inte är nån bra id'e alls..
    Jag har fortfarande kvar den där fåtöljen du skulle hämta för längesen ;)

    SvaraRadera
  2. Jo nu jobbar jag ju ganska mycket, men till hösten kan det tyvärr se annorlunda ut då hemtjänsten går in i nåt jäkla heltidsprojekt, och då behöver dom tydligen inga vikarier heller...

    bara under semesterperioderna...och det ställer inte jag upp på, jag vill ju jobba hela året, annars är det ju ingen vits. Dessutom är dom övertaliga just nu när
    vi förlorat så många kunder...
    Boendena här är inget att tänka på ens...

    och i Kiruna skriker dom efter folk, och dit vill man helst inte...
    Jaja...jag ser hur jag gör, tack för att du vill hjälpa iallafall :)
    <3

    SvaraRadera