6 maj 2012

Kommer bara mer :b

Ja det kommer bara mer och mer snö :p Toffe får nog ploga gården igen, och jag får
skotta altanen igen :b Alltså det här vädret hade väl varit rätt så mysigt om det var vinter
vi väntade på....men nu gör vi ju inte det!
Vi väntar ju på sommarn! Tänk att få gå ut med endast linne och kortbyxor, nä, jag tror jag får
göra en resa neråt landet igen, som jag gjorde förra året...lär ju inte bli så många resor i sommar
heller, då man arbetar, men inte göreeeeeeee nåt!

Jag och Linda planerar väl eventuellt en tripp här i september ;) Jag och Toffifi måste
även bestämma oss för var vi ska dra på smekmånad ;)
Vart tycker ni? Har ni något förslag till två moggisar som aldrig varit utomlands mer än i 
Finland, Norge, Danmark och Tyskland ??? :p


Vi satte upp källardörren nyss också, får väl ta nåt foto sen så får ni se :b
Hur kul det nu kan vara att se på en dörr ;) hihihihihihihihi
Nu ska jag janka med älskling<3


PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar