29 maj 2012

godmorgon!

Tanten är vaken, har myst med min Toffie. Nu sa jag faktiskt åt honom att han fan får vara ledig helgen!
Sen får han återgå till vanliga rutiner igen och vara ledig lite innan han börjar på gmk.. Okej , han drar in pengar, men ändå, nån måtta får det vara!
Han är ju så jävla trött och grinig när han kommer hem! Sånt orkar vi inte med, räcker att det redan finns en bitterfitta i huset ;) hihihhi.

Haha, igår skällde jag på honom lite angående disk och hushållssysslor, jag drar ut en sväng och när
jag kommer tillbaka har han beställt hem en ny diskmaskin :D MAHAHA!
Alltså vi fick ju en sån där liten sak, men den lät som fan och läckte vatten, tror det rann ut en 20liter vatten så vi fick riva upp en del av golvet, så vårt golv ser extra lorjusaktigt ut just där maskinen stått. Tur att vi ändå tänkt byta ut golvet. Lite trist att se på bara...

Nä alltså vafan gör jag vaken nu ? Ska försöka somna om igen.

Bild från igår.


Älskade ungar!



























PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar