27 maj 2012

Godmorgon!

Uppe med tuppen i vanlig ordning :) Tror jag gick och la mig med Toffie vid åtta redan, inte för att jag somnade direkt, fick gå upp och ta sömnis, men ändå, snacka pensionärsvarning i detta hus alltså! :p

Idag är det alla mammors dag, grattis till er!<3


Var och hämtade mitt schema igår....alltså ja...ja jag vet inte, jag säger inget så har jag inget sagt!
Lagomt less blir man ju på dom där "byggnads" som har strejkat...en lärlinglön ligger på 146kr/h, det tycker dom är dåligt?!?!?Medans vi kommunfuckinganställda får slita för en jävla skitlön som ändå inte lönar sig i slutändan, halva min lön lär ju gå åt till att pendla......hoff vad less jag blev!
Vafan, hade jag fått 146kr/h hade jag tamigfan varit nöjd!!!!!
ELLER HADE INTE DU?


Hoff!
Nå sitter här i köket och dricker kaffe, solen skiner och förutom kommunens skit löner jag stör mig på så är allt annat faktiskt helt okej :) hehe.
Jag vill att klockan ska ticka lite snabbare, jag har ju massa varor hos Linda ;)
Linda och hennes mamma hade en heldag därborta, så dom kom garanterat hem apsent :b
Hoppas mor och dotter haft mysigt <3.

Jeje, jag ska ta ett bloss!






















PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Men det är j just det, vårdyrket där kvinnor mest jobbar ska bara vara "nöjda", därför blir det ingen ändring heller.

    SvaraRadera
  2. Ja det är fan förjävligt! Hoff!! :b

    SvaraRadera