30 maj 2012

PAKET!

Spänki! Dessutom har mina skor kommit :) Vart ju lilla julafton idag, härligt!;)
Hmm, det är fortfarande kaos här :b Som skrivet förut är det alltid nåt som tjorvar, så saker och
ting tar längre tid. Förhoppningsvis får jag klart allt idag. Jag blir trött och nedstämd 
när det är stökigt. Jag tycker om att städa och ha det rent, men när det är
kaos och man inte riktigt vet var man ska börja, ja
då blir det faktiskt lite jobbigt och då brukar jag strunta i allt.

Myche intressant.

Hoff, ibland blir jag så arg på mig själv, när jag säger nej åt någon eller nekar någon något, 
så får jag så sjuk ångest efteråt som heter duga, så det slutar alltid
med att jag iallafall gör tvärtom. Igår sa jag nej, idag fick jag ångest och sa ja istället.
ÅH! Jag har varit värre förut, mycket värre, men när det väl händer så är det fan jobbigt.
Det också väldigt intressant.
Jaja, nu ska jag öppna mina paket och hoja till Konka och hämta dojjorna :D

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar