25 maj 2012

.

Väntar på mamma och Kari. Dom borde väl vara här snart tycker man.
Jag har inte gjort desto mer, pratat i telefon och nördat framför datorn :b La till några grejer till mitt ikeaköp också, undra om jag tycker vitt och svart är snyggt?? ;) hihi

Linda berättade om en utlandsresa Perra skulle få gratis via jobbet, och om man ville fick man ta med sig sin familj för en extra slant, Toffie börjar ju där på Perras jobb snart, så lätt att vi ska med! :p HAHA!
Toffe har fan inget att säga till om ;b
Nämen fan, det hade varit skitkul ju!! :) Dessutom reser man den 31a december, min födelsedag! :D

Verkar som att 2012 blir mitt år :) Så mycket roligt som hänt och kommer hända! Det är många många många många år sen jag haft det så här "bra" som jag haft/har det nu. Visserligen har det varit mycket också, men ändå. 

Nu kom dom!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar