7 maj 2012

Moi mukulat!

Här sitter jag! :b
Egentligen ska vi väl inte vara allt för glada vid denna tid på dygnet, men just denna morgon
känner jag mig glad :b
Klev upp för att göra kaffe till min blivande make som ska extra knega litegrann innan
detta nya jobbet han fått :)
Har väl inte sovit så bra, varit orolig så gossen inte ska försova sig :b hehe voi voi !
Han steg då upp efter några snoozningar ;)

Får se vad dagen har att erbjuda då? Jag ska inte jobba förrän torsdag...känns fan jobbigt, jag vill fan
jobba.Hoff. Jaja.
Hoppas jag somnar om när Toffie åkt...inte så jäkla troligt, men man kan ju alltid hoppas!
Annars lär jag väl sitta här och skriva inlägg efter inlägg...

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe med Toffifi.

Vi hörs här senare ! :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar