20 maj 2012

Jaaaaaaaaaaa

Plötsligt började alla jävla tankar mala på i huvet igen, så jag tog cykeln och tog varvet runt sjön.
Var lite småkyligt, men mycket välbehövligt!
Kanske man skulle ta en tur varje kväll innan läggdags? Om vädret tillåter så att säga.
Återstår att se.

Här för nån dag sen ringde min Fröjd <3 , hon ville komma och hälsa på, men givetvis jobbade jag :(
Vi kan vara flera månader utan att prata, men när vi väl pratar är det som att vi aldrig varit ifrån varann :P
Oftast snackar vi gamla minnen, haha, fyfan så kul vi haft! ;)
Kollade gamla mail och hittade några gamla bilder, lägger dock bara ut en ;) mahahaha :b


På den tiden hade jag kvinnliga kurvor och vägde hela 72 pannor :b Höhö. Nåjo, mina vänner hade ju nåt att ta i när åskan gick iallafall ;)


Jojo, jag vet inte om det är nån vits att gå och lägga sig än...eventuellt att jag spanar på Tradera och tröstshoppar nåt :D Har hittat två par skor, apsnygga, sist jag kolla var dom kvar, kanske jag ska gå och kolla igen? Och klicka hem dom denna gång.....nåjo vi får väl se.

Hörs väl.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar