19 maj 2012

06.32

Solen skiner, jag sitter i köket och dricker kaffe och spanar ut mot fotbollsplan :) Blir att skaffa två barstolar hit, som fint att sitta här och spana :b Kom precis på att jag har barstolar, i Stockholm. Ja men det är där det, undra hur många år till jag ska behöva vänta på mitt möblemang :b Ska jag räkna med Toffe och hans planer, får jag nog vänta tills den dagen jag fyller 54...nämen, en kostnadsfråga också, blir nog att skicka upp dom med lastbil...inte lär vi ha tid att hämta med bil, hursom, så kostar det ;b

Verkar bli en fin dag, givetvis jobbar man då. Undra om det kommer vara så hela sommarn? Säkert.
Hoppas det är strålande solsken på vår bröllopsdag iallafall! :)
Oh shit!
Klockan springer iväg! Jag måste rusa!


PÅ ÅTERSEENDE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar