21 maj 2012

:)

Tack alla sötnosar som kommenterat! Fortsätt med det :)

Jag sitter här i vanlig ordning, tidigare var jag med Linda och barnen på vc och vägde och mätte barnen och så inhandlade jag lite medicin.
Cyklade sedan hem, tog på mig Toffes jobbarbyxor och drog ut på gården och krattade, men jag pallade inte speciellt länge...för det första så blåste det, alla jäkla löv for ju iväg och för det andra, det är ta mig fan rosenjävlabuskar överallt här! Jag blir så förbannad! :p Jag vill inte ha såna på vår gård!
Och dom är inte dom lättaste buskarna att ta bort heller! Rötter överallt! Taggiga är dom också!
Hojj! Någon som råkar vara typ trädgårdsmästare som kan ge mig tips på hur man lättast får bort dom?!?!?!?


I övrigt så har jag bara suttit här, finns disk, finns massor att göra egentligen, men jag orkar inteeeeeeeeee!
Får se ut som ett bombat horhus tills jag får tillbaka min ork och lust.
Smsat med Linda, imorn ska vi boka vår resa :) Jäkla vad kul det ska bli! Nu har jag mycket att se framemot :)
Jag och Toffe ska planera vår resa efter bröllopet istället...vi har rätt mycket annat på tapeten nu, så den resan får vänta till kanske jul eller så :b

Jojo, kanske jag skulle ta och göra nå jävla nytta iallafall ? Ska ta ett bloss till att börja med.

PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Vart skulle ni åka ?
    Jag & min sambos dotter tar en sista minuten nästa vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul :) vi åker till Turkiet, fast i september :b

      Radera