19 maj 2012

Heej:)

Hemkommen för en stund sen. Satan i gatan det stormar! Fast det har ju ingen missat säkert, men tänkte jag kan ju färska upp minnet lite för er dementa :D
Var en jäkla match att ratta cykeln hem, givetvis var det ju motvind, men jag kom fram!
Sakta men säkert! :)

Dagen har väl gått rätt fort. På rasten hann jag vara med Toffie och luncha på pizzan, hann även vara förbi på Åsvägen och mysa med Valle :) Amanda var ute med sin mommo.
Linda och Perra brydde jag mig inte så mycket om ;) hihihihi

Appropå något helt annat, så har jag fått mitt första myggbett! Mellan pek och långfingret, kliar som satan!
Och fler bett lär det bli! :) Nåjo, också väldigt intressant.

Jag ska ta och spana på Tradera tror jag :)
Vi hörs!


Ja, jag vet att jag är skelis.


                     PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar