25 maj 2012

Sådär!

Då var räkningarna betalda, samt den där restskatten. Ska fan ringa till lönekontoret och be dom dra 40% i skatt! Haha, nä inte nu kanske så mycket, men att man drar lite mer iallafall.
Fast varför jag fått restskatt är väl för att jag haft inkomster från två olika håll..jo. Intressant.nu.


Mammsen ringde förut, hon frågade om jag ville med till Pello, åååh det hade varit kul! Men jag känner att jag inte riktigt tid och råd har, nu när jag betalt skatten och ska handla från Ikea, samt boka den där resan ;)
Fan, hon skulle ringt tidigare! Åååå!!! Jaja, dom skulle komma förbi på kaffe iallafall innan dom åker :)
Kanske man skulle be dom köpa med nån flaska eller två?!? ;) Tänkte kan ju vara bra att ha, sånt hålls ju länge här :p Har haft en tre liters vinare här hemma nu i några veckor, än är det kanske en liter kvar ;) hihi

Jaja, nu ska jag dricka lite mer kaffe :)

























PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar