15 maj 2012

Voivoi

Ibland är det fan jobbigt att vara jag! :b Ni tror inte att jag försov mig till provtagningen?
Alltså här har jag varit utan vatten fast jag varit aptörstig, jag har varit rök och snussugen
som fan...och så FÖRSOVER JAG MIG!!!!!!!!!!!!!Jaja, antar att det var sömn jag behövde då..
Nå jobbar natt imorn, får springa och lämna blod på torsdag morgon :b

Jag kikar ut lite då och då, solen skiner, men det blåser! Fast jag ska nog trotsa (KANSKE) blåsten och gå ut
och börja kratta! :)
Nu har snön smällt bort så pass mycket att man kan :)
Och här på framsidan ser det fan förjävligt ut...fyyyy vad jag ska rensa och fixa på denna gård!
Inte för att vara den som är den, men jag tror inte man varit så brydd om denna gård tidigare........

Jaja, men jag ska ut på altan och ta ett bloss och bestämma mig för om jag
ska fortsätta vara inomhus eller om jag ska gå ut...




PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar