8 maj 2012

Hej, hej hallå!

Fått i mig en panna kaffe, känns väl bättre, men värken är fortfarande kvar.
Tror jag får hitta på något att göra, kanske man inte känner av värken så värst mycket då.
Kanske pyssla lite :)
Eventuellt ta en cykeltur på byn, det är ju fint väder där ute! :)

Tänkte jag skulle fota det jag inhandlat igår, men jag is fan inte :b
Har fotat pottihinken och tre ljushållare iallafall :D





















Tyckte den där pottihinken var så söt, så var tvungen att köpa den :b
Ska ha den på min altan som jag tjatar så mycket om ;)
På Dollar lyckas jag alltid hitta små fina såna där ljushållare, snart har jag så
jävla många så man får börja lägga undan :b
Nämen ljus, ljusstakar, lyktor och ljushållare är något jag fått pippi på, på senaste tiden.
Så jävla mysigt!
Fick med mig två andra smidesljusstakar också, kan fota när vi hängt upp dom...


Jojo, men tror jag ska surfa runt efter lite gardintyger...
Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar