23 maj 2012

05.50

GODMORGON!
Här är det fullt ös med diskning och städning, mest diskning :p
Har diskat ett berg, nu tänkte jag väl kanske dra fram den där jävla dammsugarn. HATAR att vakna denna jävla hortid på dygnet om jag inte ska arbeta! Jag skyller fan på Toffe! Jag blir pigg av hans snoozningar!
Hoff! Och det lär väl fortsätta i nån vecka till...
Sen om man nu hade kunnat somna om på stört....det hade ju vart en annan sak!GAAAAH!
Och att ta sömntablett nu är väl kanske lite onödigt. Då lär jag vakna upp i eftermiddag, och det vill vi ju inte.

Ja jag fick gnälla av mig lite också. Härligt. Tror jag ska ta upp det där med att skriva "dagbok" igen.
Alltså med penna, i ett block, eller vad man nu vill skriva på. Det är skönt.
Har hittat två gamla dagböcker, dom ska jag fan bränna upp! Vill inte hitta dom när jag är gammal, frisk och lycklig, i dom står det bara massa tråkigheter :( Inte behöver man väl bli påmind om det?

Nåjo, jag ska väl fortsätta här, jag lär nog återkomma, var så säker!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar