14 maj 2012

Ojdå!

Här var det inte många inlägg skrivna dom senaste dagarna :p
Nåjo, har jobbat, ätit, bajsat, pissat och sovit. Inte orkat sitta framför datorn...

Alldeles nyss åkte Linda samt barn hem, Linda har varit på vårdcentralen och medans
har jag varit barnvakt :)
Valle sov under hela tiden, jag och Amanda har lekt, matat katterna, ätit godis och druckit cola:b
Ja jag vet att det inte är bra med socker bla bla bla bla bla...men nångång gör inget :)
När man är hos Kicki och Toffe får man äta gott, om det finns! ;)


Igår kväll överraskade Toffe mig, älskade gossen hade klippt och klistrat och gjort
färdigt alla inbjudningskort! Nu är det bara namnen kvar att skriva, och det går fort!
Så den här veckan skickas korten, ÄNTLIGEN!'
Snacka om att dra ut på saker ;) höhö

Jaja, men jag ska spana runt lite, vi hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar