23 maj 2012

Helt skev.

Ja helt jävla skev. Men vem fan bryr sig. Igår fick jag mina provsvar...öh? Enligt proverna är jag frisk som en nötkärna???Jag känner mig inte "frisk". Är man frisk när man går ner 15 kilo på kort tid? Är man frisk när man ingen aptit eller sömn har? Är det HÄLSOSAMT att endast kunna leva på kaffe?
Hojj, nä jag vet inte. Jag ska väl inte gnälla, jag har det bra annars, bättre än vad många har.
Men det är faktiskt frustrerande när det alltid ska vara "nåt"...Hälsan är ju ändå trots allt viktig.
Jaja, jag är väl "frisk" då.

Idag är en gnällardag, en dag då allt känns tungt och meningslöst. Tänkte ta hojjen till OK och köpa cigg. Har letat min jävla snusdosa i hela huset men ingenstans finns den, denna senildementa dam har nog förmodligen glömt den på jobbet på nåt skitbra ställe....

Nu ska jag böla lite.

PÅ ÅTERSEENDE!

1 kommentar: