29 maj 2012

......

Lyckades somna om, vaknade med solsken rätt i nyllet :)
Givetvis blåser det igen, alltså varför stormar det hela tiden? Vafan, det här är byn, här blåser det fan aldrig!
Nån som sa att det kan bero på att dom avverkar så mycket träd?? Kan ju va så....

Hoff jaha, ikväll hoppas jag få bort detta kaoset. Tapeten som skall slängas på var så jäkla tunn, så strukturen från gamla tapeten hade synts om man bara smällde på (nä orkar inte ta bort den gamla tapeten) så nu har det satts dit täckpapp eller vad det heter och det har torkat i ett dygn nu , så ikväll SKA tapeten upp ! :D
Fönstrena är ännu utan gardiner, men jag orkar inte bry mig desto mer nu, ikväll ska jag låna en annan fungerande maskin, så kanske det eventuellt kommer upp...har folk problem med att jag inga gardiner har, så är det deras problem, gå hem och kolla på egna gardiner istället :D

JEJEJEJEJEJEJEJEEJEJEJ, jag måste ha kaffe nu.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar