22 maj 2012

Godmorgonx2:)

Nåjo jag lyckades somna om, lyckades somna om så hårt så jag till och med legat och snoozat i två timmar! Haha, jaja, uppenbarligen behöver kroppen sömn. Hoppas på att få mina provsvar idag eller imorn...
Åkte på kvällsjobb ikväll, börjar halv tre.
Hm..jag som hade planer med Linda :b

Igår var förresten Aini och Janne förbi på kaffe. Det är alltid lika trevligt :) Jag är ju en ganska tyst människa som inte snackar i onödan, men med dom två hakar man lätt på, då dom surrar väldigt mycket, speciellt Aini ;) hehe. Men jag tycker om henne ändå! :) <3<3<3
Sålde iväg den lila hissgardinen åt henne också, jag tänkte ju beställa två till och ha här i köket , men givetvis så fanns dom inte kvar.Yeeeeeeee.
Aini visade mig förresten en sida där man kunde spåra katter som är märkta. Degiz är ju märkt, dock var siffrorna ganska otydliga, men vi provade oss fram, det som kändes mest troligt av dom vi hittade var en katt från Kista tror jag (han är från Sthlm), som hette Simba och var 8 år gammal. Hans färger stämmer också in, så kanske min lilla Degiz är en Simba egentligen! :D
Och här ligger min älskade DegSimba<3


Chiefen ringde mig idag, frågade om jag ville ha förlängt mitt sommarvik två veckor till när jag slutat, fast i Svappis, svarade givetvis ja :) Kan känna att det är lite jobbigt att jag måste pendla med egen bil, men inte gör det nåt ändå, äh, min feta piss90 drar inte mycket sås, dock blir det ju slitage :p
Men äh..pendlar hellre till Svappis än till Kiruna.
Nu är det bara Toffies fingrar vi måste dra ut ur hans röv, så han kan börja fixa den, mitt vik börjar snart, och det börjar i Svappis så...jeee, ni antecknade ner allt det här va?


Okej, nu har jag fan skrivit ner en hel novell! Har ni orkat läsa eller ? :P

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar