4 maj 2012

Hojj vilken fin dag!

Hej!
Vilken fin dag det har varit! Och är! :)
Linda kom hit med barnen på förmiddan, vi hann väl göra litegrann på dom där korten innan barnen vaknade från sin vila ;)
Vi knatade på OK och köpte lite lunch, sen satt vi här
ute på altanen och mös en stund innan vi sen for på Konka där jag köpte blomjord till mina blommor :D

Som ni ser har jag planterat två styckna blommor :p Den lilla blomman fick vi av mamsen :)
Vet inte riktigt vad jag ska ha i den stora krukan..men det löser sig...och nä jag ska inte ha blommorna utomhus än, dom får stå inne på natten och när solen inte lyser på altanen :b
Sommaren får gärna komma NUUUUUUU!


Ser ni den lila sopkvasten? :b Det bara lös " Kicki" om den inne på ÖB igår :p
Jo så att...sen har jag väl dammsugit upp mattjäveln jag köpte för ett tag sen...men den får vara utomhus den med :)
I detta hus fungerar endast plastmattor eller inga alls...
Jaja, men jag ska nog ta mig en liten vila nu...


PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar