28 maj 2012

:b

Inatt har jag sovit på soffan :b Toffe blir så himla grinig när han är trött, och igår var han fan svin grinig!:b
Knappt man fick säga nåt blev han irriterad:P nå han gick och la sig sju typ.
Själv tog jag sömnisar, eftersom dom först verkar efter några timmar , ja jag har en konstig kropp, så tog jag en cykeltur runt sjön.
Sen har jag försökt få igång gratis kanalerna...alltså får fram kanalerna, men dom syns inte?grymt less. Får se om man förlänger abonnemanget...dock lär vi inte ta det dyraste, så himla mycket tv kollar vi ju inte :P

Har varit skönt ändå utan tv, vi har knappt vistas i tv-rummet...men nu kände jag när jag letade kanalerna att jävla va skön soffa, här sover jag!Hehe

Får se vad dagen har att erbjuda. Ska väl börja inomhus och fortsätta utomhus. Ikväll ska tapeten upp, men varje gång jag sagt det , är det alltid nåt som tjorvat och den kommer iaf inte upp. Skam den som ger sig.

JAJA, nu har jag skrivit ner en massa skit. Med mobilen dessutom:P
Dags att avrunda.
PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar