9 maj 2012

Bra Sverige!

HAHA, inget jag själv märkt, men Peka snappade upp :P
I inlägget 00.48 har jag skrivit ..."Soffar i kuddan..."
Häääärligt!


Jag har inte gjort desto mer, haft möte, druckit kaffe, poppat musik och sånt.
Funderar på att ta mig till Konka, men jag är inte så jäkla sugen på det egentligen...
Och egentligen så kan vi ju gå på OK när Toffe kommer hem :D
Jo så får det bli!


Jaaaa, jag har förresten fått tag i dom flesta adresser nu, så det är väl bara att göra 
klart det sista och sen skicka iväg! Yeeeeeey!
Förresten så ringde prällen idag också, jag och Toffie ska ha videosamtal
med henne nästa månad, då ska vi väl gå igenom psalmer och sånt där, jag ska
även fråga hur en vigsel går till :p
Kan ju va bra att veta ;)


Ja nåjo, jag är grymt kissis, så toan nästa!






PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar