31 maj 2012

Kaffe?


Haha, jag hittade koppen inne på toa :D Jag går omkring med mina kaffekoppar, sen ställer jag koppen nånstans där jag inte hittar den igen och tar en ny istället :p Så oftast ligger det kaffekoppar lite överallt i huset, men vafan gör väl det, det är jag som mestadels städar och plockar :)

Hittade ett par fettjävlaasläckraskitjävlasnygga skor som jag vill ha!!!! Men alltså..det är inte det att dom var dyra, utan det är att jag redan beställt hem massa saker som jag tydligen inte ens kommer ihåg att jag gjort, plus att bröllopet närmar sig och dom två utlandsresorna, kan ju vara bra om man sparat en liten slant :)
Nä, det är bara hålla sig!Men dom var fett snygga alltså!!!! :D


Jaja, men nu ska jag göra lite nytta, klockan två hade jag visst möte.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar