26 maj 2012

Härligt!

Nu är resan bokad :) Den 2a september drar vi till Turkiet en vecka! Fett med najs! 
Ja, den här resan kommer vara min första resa utanför Norden , någonsin! Spännande!Fy vad kul det ska bli! :) Äntligen var det nån som fick mina fingrar utdragna ur röva :D
Inte nog med det, 31a december drar vi till Kanarieöarna i en vecka :) Fin födelsedagspresent:)


Godmorgon förresten! :)


Har vaknat och klivit upp med Toffie, druckit kaffe och myst :) Nu jobbar han igen. Hoff, jag saknar min fisring!Jag träffar honom på morgonen, och på kvällen just innan han lägger sig :/
Nå hans "riktiga" jobb startar ju här snart, då blir det vanliga arbetstider igen :)

Fick en flaska Kissan Minttu av Kari, tänkte väl smaka från den igår och gå på puben, men vet ni, jag stannade hemma och mös med Toffe istället! Mycket roligare! :p Hehe.
Jag tror den där flaskan kommer stå ett tag, med tanke på vinet som också stått ett tag :p
Förresten, det blir väl inte gammalt va? :p
Jaja, nu ska jag försöka somna om.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar