31 maj 2012

pimpad kruka.


Nåjo krukan var ju helvit innan, men fick nån fix idé som jag alltid får och tejpade lite washitejp runtom.
Vart faktiskt bra! Jo förengångsskull tycker jag det. Den där fula jävla tavlan jag gjorde, var ju som att Astrid 3 gjort den, tog bort texten men behöll ramen, har väl en idé.....hehe

Tänkte dricka nån panna kaffe innan jag ska börja med allvaret här, nu har jag fan fått nog alltså, vafan, som sagt hädanefter gör jag allt själv, om det absolut inte behövs hjälp så att säga...
Jag uppskattar den hjälp jag får, det gör jag. Men när det inte går i min takt så får jag fan panik alltså...
Hatar att vänta på saker, vill jag ha någonting nu, ja då vill jag verkligen ha det NU och inte nästa vecka.
Sen är jag väldigt....speciell.
Här skrev jag ner en novell, men tog bort den :p

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar