21 maj 2012

Godmorgon!

Anlänt hem nyss, kom äntligen upp till dom där jävla blodproverna.
Blev väl några rör, pallade inte titta hur många, pallar aldrig titta, jag hatar att bli stucken! Oftast måste jag ligga ner också:b Lätt hänt att det snurrar till där uppe :b
Löjligt kan man tycka, jag har ju piercingar och tatueringar...men det är fan inte samma sak! hehe
Träffade en bekant också :) Ett gammalt x mor...Hon var här och jobbade på vc, annars är hon sköterska hos oss på hemtjänsten?!? Dock är det nog kanske bara i Svappis...bara där jag sett hennes namn :b
Jaja vad intressant, var iallafall kul att träffa henne :)

Toppenväder! Blåser dock igen, vafan har det blåst så mycket för på sista tiden?
Jääävligt irrriterande ! :P hehe
Nu känner jag att jag blev velig....behövs donas här inomhus också...hoff...nå vi ser vad vi gör.
Ska på Apoteket med Linda här på ett stund först iallafall :)
Och nu ska jag fan göra kaffe! Varit fastande sen tolv! Jag var tvungen att tjuvröka imorse, men det var bara en liten fimp, förhoppningsvis visar proverna rätt ändå ;b

Yes yes, vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Usch, jag hatar också att bli stucken :S
    Ofta behöver jag också ligga ner en stund, eller sitta iallafall.
    Kan aldrig titta när dom håller på, skulle nog svimma eller kräkas då :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hojj :S Sen om man är nervös också så man spänner sig så det inte kommer blod, då måste dom ibland sticka flera ggr :/ Det är inte heller kul :b hehe

      Radera