25 maj 2012

05.42

Har precis vinkat hejdå till Toffe :b Gud vad mysigt vi haft nu dessa mornar! :p Vi dricker kaffe, kramas, tar ett bloss och pratar :)
Nu träffar jag inte honom igen förrän det är läggdags :(
Och appropå sova, igår somnade jag nog före nio! :) Fy så skönt att få sova!
Och hör och häpna, jag har inte vaknat en endaste jävla gång under natten! Kan det inte alltid vara så?

Igår hängde jag på Åsvägen helahalva dan :) Jag vet inte, men jag måste få en dos av Amanda, Linda och Valter minst en gång om dagen iallafall ;p
Haha, jag brukar börja sakna dom när det gått för länge :p
Och appropå sakna, så saknar jag Milton och Gulla också <3<3<3 Har gått alldeles för jävla länge sen sist!


Igår på förmiddan passade jag på att sola lite, inte fan fick jag då vara ifred! Vi har nämligen en ekorrjävel som byggt bo inne i garagetaket, den brukar vara på andra sidan garaget och härja, men inte igår, nej igår var den där jag var! Cirkus en halvmeter ifrån! Iallafall höll den på låta hela tiden, jag såg tassarna och svansen sticka igenom brädorna då och då, ibland kom den ut och spanade, då snackade jag med den, den kolla ett tag och stack in igen, och fortsatte härja!
Ja fyfan:) Sen kom Sandra på kaffe :) Då tjatade jag också om ekorren :P höhö

Ser ni den ? :b


Nåjo, nu ska jag kika Ikeas sida en sista gång ;) Sen ska jag nog betala bort lite räkningar, samt restskatten!
Var jävla glad du som slapp betala tillbaka!


PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar