11 maj 2012

Godmorgon!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering :b

Jaha, har vaknat för ett tag sen, tänkte väl sova vidare eftersom jag först börjar 14.00,
men nu när solen skiner så kan jag inte ! :p
Jag tänkte inte heller sitta här framför datorn till klockan två :p Jag tänkte väl göra kaffe och gå ut
på min älskade altan och mysa med katterna :)
Jo för det tänkte jag!
Hela kattskaran har förresten börjat följa efter mig nu...när jag går ut från huset, måste jag smyga,
annars hänger dom med, igår morse dog jag en smula nästan :P
Cyklar iväg , kort efter hör jag katterna jama så där hjärtskärande, kollar bak, jovisst,
dom springer efter! Tidigare har dom tänkt följa med till OK :D













Jag gillar fortfarande inte det här jävla bildsystemet! Det stöööööör mig! Men jaja...

Öh mer då ?
Hmmm...eftersom jag rasat mycket i vikt på kort tid ska jag nästa vecka och ta lite prover och grejer.
Jag hoppas få ett svar, till varför kroppen ter sig som den gör...
Är det inte det ena man mår dåligt över, så är det det sjunde!
Nånå, det löser sig nångång säkert!

Jag tänkte väl dra ut på altan nu, tror jag drar med datorn också:b


PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar