9 maj 2012

00.48

Lyssnar musik och kikar runt lite :) Nu har jag då klickat hem lite rea-tyger, och det är väl
tänkt att jag ska sy gardiner av dessa.
Fan vad jobbigt det var att hitta färger och mönster som jag "tror" duger för Toffe också :b
Han gillar det enkla och stilrena , det gör jag också iofs, men ibland går våra åsikter isär
vad gäller inredning när jag exempelvis vill lägga in nån färgklick här och där ;)
Vi är ju för svart och vitt, men jag har börjat med lite lila inslag här och där också, plus att jag faktiskt
fick placera rosa kuddar i soffan :p
Soffar i kuddan överhuvudtaget har varit strängt förbjudet!
"Man ska ju inte täcka över en sån här dyr och fin soffa"
Är det bara Toffe som har denna åsikt? Eller så kan han inget om inredning helt enkelt! :p
Tror på det sista ;)




Nå slänger ut tygerna som förresten är från Jotex. Klicka för större bilder.






Hmm..nu ska jag fortsätta spana på Tradera :)
Hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, "soffar i kuddan" ;)
    Fattar vad du menar, men det var lite kul :P
    Jag tycker det är snyggt med kuddar i soffan, men inte för mycket.
    Typ som dom sätter i inredningsprogram!
    Och så får dom gärna vara i nån stark färg, om soffan är i nån tråkig. Vi har också rosa kuddar :)
    Dock tycker jag mest dom är ivägen :P 1-2 hade nog räckt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAHAHA jag såg det inte förrän nu :b
      Haha vad fult :p

      Jo det är faktiskt fint, men inte för mycket som sagt, men nån iallafall för att "piffa upp" lite :) hehe

      Radera