17 maj 2012

:)

Ja vad har jag gjort sen sist? Det har gått alldeles för länge för att jag ska komma ihåg! Höhö.
Nä men, jag har väl mest tagit det lugnt, var och hämtade ut tygerna, givetvis var det tygerna som inte
är menade till köket som kom..alltså dom med lite mindre tyg i...
Jaja, jag har sytt en jävla gardin jävel av tyget med turkost i, iallafall, har hängt den i köket, men jag vet inte,
jag gillar fan aldrig nåt jag gör. Jag är grymt skeptisk och måste ha bekräftelse från alla håll och kanter
innan jag själv blir nöjd och "vågar" ha det framme...

Nu ser man ju inte hela helheten när inte köket är klart, så kan ju vara det som stör mig också..
Sen kan man ju flytta på krukor och lyktor och sånt om man vill det...
Nämen...jag måste fan ha klartecken innan jag syr upp dom andra två :p
Lägger väl upp en bild, men ge fan i att kolla på stöket runt omkring osv osv osv..
Och gardinen ser veckad ut, det är den inte ...


Och medans vi ändå håller på visa bilder , kan ni få se på ljusstakarna jag fyndade på Dollar och en söt liten Välkommen skylt som ska hänga på ytterdörren :)



Ja det var väl det, jag ska väl spana runt lite tänkte jag.
PÅ ÅTERSEENDE!




2 kommentarer: