9 maj 2012

TRÖTT!

Är trött som en grajs! Har snart inte sovit på ett dygn..hoff.
Varför måste jag jämt älta, tänka och analysera på natten?!?!?!? Vafan, man kan ändå inget
lösa på natten, eller kan man ?
Varför måste vi människor vara så konstiga för? :b hehe

Kollar efter tips på enkla middagar, jag har fan inge inspiration för fem öre, men min älskade måste
ju få med sig matlåda till jobbet så jag måste ju :p
Eller måste och måste, jag vill! Sen tycker jag det är pinsamt om han kommer utan matlåda, eller om han
själv gjort i ordning nån jävla moggislåda, så tror alla där sen att "hans tjej kan minsann inte laga mat!"
Haha, erkänn att det finns fler som tänker så ?? :)


Nä hoff, jag börjar verkligen bli övertrött nu tror jag :b Jag ska försöka fördriva tiden tills
Toffieboy kommer hem...Hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Pah... Om jag får för mig att laga matlåda så får fan dom andra gruvgubbarna tycka vad dom vill, mat som mat egentligen :-D Blir iallafall bättre än när han själv lagar, kan bli pyttipanna 5-6 dagar i sträck.

    SvaraRadera