30 maj 2012

KÄRLEKKÄRLEK





Fybubblan vad jag älskade dom svarta skorna och skorna i mitten! :) Fasiken vad sköna! Dom vita var lite trånga? Jag må ha små fötter...men tydligen inte så "smala" :b Men jag ska ändå behålla dom, man kan ju kanske gå in dom här hemma ;) Inte kan jag ju skicka tillbaka sådär snygga skor :D

Nåjo, sen kom ju korsetten och tydligen har jag beställt hem sån där ögonfransförlängning också :p Haha, jag kommer fan inte ihåg det? :p Jaja, nå ska iallafall testa och se om det ger nåt resultat ;)
Har säkert snöat nåt till bröllopet :p haha, bra minne men kort ;)

Jaja, jag kanske ska ta och göra nå nytta här! Såg att det börjat komma upp rötter i blombänkarna på framsidan igen :( Bara riva upp!
Mamma och Kari, eller iallafall mamma kommer på fredag, då ska hon hjälpa mig lite här på gården, hon får väl kratta så jag får gräva upp alla buskar och sånt :) 

Vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

4 kommentarer:

  1. Har också köpt såna svarta skor, dom är grymt sköna. Känns inte som att det är någon klack ens :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom var fan fett sköna! Tror det kommer bli mina nya favvisskor;) hehe

      Radera
  2. Jo det är dom har ett par till i converse typ, lika sköna men slappa där var man lägger in fötterna bara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe okej :) är dom också från skopunkten eller? Skopunkten is the shit :)

      Radera