2 maj 2012

:)

Sitter ännu vaken :b, inte kommer jag somna om, jag kommer bli trött när jag ska kila
iväg på jobbet :p Äh skitsamma! Jag har sovit på rätt bra den här helgen så!

Dricker kaffe som vanligt, vad annars?
Spanar runt lite, hittade till Mimmis blogg, hon skulle på
IKEA, eller om hon hade vart där, jag vet inte :D
Men jag blev så jävla sugen själv på att ta en tripp dit!
LINDA?!? ;)


Idag är det sista dagen Toffe jobbar åt jävla Kalle Anka firman här i byn! Fyfan vad skönt!
Istället ska han idag och skriva på avtal på GMK :)
Jag är överlycklig för hans skull!
Min älskling är mycket gladare nu än förut :)
Och sen en liten hälsning till dig, du är ingen bra människa, du kommer aldrig bli en bra människa, du är en avundsjuk, girig jävla gris! Var tacksam för att du har nån i ditt liv!

Pappsen ringde precis, han har skickat med cash åt mig med sin fästmö :) Men alltså...jaja tack! :)
Hade inte behövts, jobbigt att ta emot pengar av sina föräldrar....vet inte varför.
Jag tycker bara det, har aldrig, och kommer aldrig be dom om pengar heller...
Jag vill klara mig själv :)
Grisfaster var givetvis med i bilen, så jag springer ut och hämtar cashen, kaffet får Aila ta en annan gång :)

Nä nu jävlar har jag skrivit en roman!
Vi hörs här sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar