20 maj 2012

Hemma :)

Nåjo, äntligen hemma! Skönt!
Är trött som få, blir väl eventuellt en tidig kväll ikväll :D Imorn SKA jag och MÅSTE jag vakna tidigt för att gå och lämna dom där jävla proverna..finns risk att jag annars skiter i det, och det vill jag väl inte egentligen, men sån är jag :D

Linda ringde tidigare, frågade om vi skulle haka på till Turkland med Madelaine och Malin nångång i september, och jovisst, varför inte :)
Kan ju bli skoj! :) Sen kan det väl vara skönt att vara med någon som har varit utomlands förut :b Jag är ju en amatör vad gäller såna resor :P höhö

Nåt annat vet jag väl inte. Hoppas, hoppas, hoppas det är fint väder imorn så jag kan vara ute på gården och dona! Ska riva upp alla fula buskar och grejer som finns efter husväggarna, kratta och fixa :)
Men alltid när jag är ledig, är det sämst väder. Kan vi snälla vända denna trend nu ? 


Jaja, jag ska spana lite.


<3


                     PÅ ÅTERSEENDE!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar