28 maj 2012

hahaha

Upptäckte precis att polisen håller koll på mig än idag :D Nå varsågod, jag har inget att dölja, och är det Toffie ni spanar på/efter så kan ni genast sluta med era misstankar,
som jag sagt förut, det är fan flera år sedan han var i det träsket. Idag mår vi bra, både jag och Toffe.
Toffe lämnar ännu prover för körkortet. Vad vill ni ?
Jag förstår att ni snokar, det har ju funnits underlag för det förut, men alltså, ger ni aldrig människor en andra chans?
När jag var i Kiruna för några veckor sen och åt lunch med Linda kände mig väldigt uttittad när jag klev in på restaurangen, när jag vänder mig om, råstirrar 4-5 poliser på mig. Precis varenda en av dom!
Det kändes faktiskt obehagligt. En av poliserna var givetvis damen som satte mig bakom lås och bom :D
Nånå.

Både jag och Toffe är två helt andra människor nu. Vi jobbar, vi har hus, vi ska gifta oss ja vi planerar en ljus framtid tillsammans, och i den framtiden finns inget sånt som funnits förut.

Tack för mig, skriv ut och visa kollegorna också. Ger ni oss en andra chans kan vi göra detsamma.

PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Fy fan va hemskt!
    Jag har inte heller varit guds bästa barn men alla är värd en andra chans och inte en 3dje t.o.m.
    Man önskade bara att snuten oxå kunde lägga saker bakom sig och ta tag i dagens problem ist !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis!
      Nämen, det är väl bara acceptera att man kommer vara "stämplad" resten av livet. Tråkigt men sant.

      Radera