4 maj 2012

Godmorgon!

Solen skiner och jag är glad :) hehe. Nä men känns som en bra morgon, trots allt annat
runt i kring som känns jobbigt och pissigt..
Toffie har gjort kaffe, så mysigt att ha honom hemma nu, innan han börjar på det nya jobbet :)
Fast ibland undrar man faktiskt när han ska gå till jobbet :P Är ju van vid mina ensamma mornar,
med kaffe och sånt där ;)

Jag och Linda var som sagt in till stan igår, vi köpte lite pyssel till inbjudningkorten och började med dom på kvällen, men
vi blev avbrutna, så vi ska fortsätta med dom idag, jag har gjort litegrann, men tycker Lindas blev finare, så jag inväntar henne innan jag fortsätter :p höhö

Jag lyckades även få med mig ett krukset till altanen, en apsnygg calla jag ska plantera i en av krukorna, en lila sopkvast och lite annat smått och gått :)
Jag var lite mer shoppingsugen till vårt hem, men kom då på att vi ska till IKEA här snart :) Min man har faktiskt lovat! ;)

Igår var det visserligen snöstorm i Kiruna, inte här i byn :p Bilden här ovan är tagen igår. När alla skrev och la ut bilder på ett snöigt Kiruna, la jag ut denna :D mehehehehehehe
Alltid fint i byn <3


Men nu ska jag ut på altanen och blossa med Toffie!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar