27 maj 2012

blääää

Har spanat lite på grejer man kan göra för att börja gå upp i vikt igen. Ska väl inte vara så svårt?
Fast det är det nog...iallafall, bläääääääää, kollade mig lite extra noga i spegeln nyss...
Alltså vafan! Jag tynar bort snart! Ge mig fett!!!!! Titta inte på bilden om ni är känsliga eller om ni ska påstå att jag skulle ha nån slags ätstörning, för det har jag inte, har bara rasat i vikt VÄLDIGT fort på väldigt kort tid.
























Pratat med Ida i luren också <3 Miss U! Allt blir bra!
Nu väntar jag på Linda som ringde för en stund sen och sa att hon bara skulle käka frulle sen komma ;)
Eventuellt att vi får upp en fondvägg ikväll också ;) Hoppas!
Jaja...jag ska ut på altan och sola min beniga kropp.
PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Så hemsk ser du verkligen inte ut <3
    Du har ju "alltid" varit smal, så jag tycker inte du ser konstig ut ;) men jag förstår att det måste kännas jobbigt att gå ner så mycket utan att förstå varför :/
    Har du pratat mer med läkaren (eller nån annan) än bara prover?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemsk vet jag väl inte, men jag tycker det är jobbigt och jag mår fan dåligt av att mina kläder inte passar längre, alla, ja nästan alla mina kläder hänger på mig, inget sitter fint längre, jag har inga former kvar, brösten är tomma skinnpåsar (ändå har jag inte haft barn hängandes i dom)....

      Folk som inte sett mig på ett tag känner inte ens igen mig utan frågar efteråt vem jag var, folk kommenterar....
      Senast idag..."Ni ser ju båda ut som anorexiafall", "vad smal du har blivit" "men kicki, äter du inte?"

      Ja, det är väl därför jag känner att jag vill ha lite mer fett på kroppen, då mår jag bättre.Alla andra runt omkring mig också tydligen...

      Läkarna hittade ju inget..och jag är inte den som hänger på vc 24/7...

      Äh nu blev det en novell istället :p

      Radera