31 maj 2012

torsdag

Har vaknat, vaknade tidigare också och gjorde våra morgonrutiner med Toffie. Jag fryser så himla mycket hela tiden nu när fettet är borta så jag kröp snabbt ner under täcket igen :b

Måste även passa på att tacka Er läsare som kommer hit och spanar, och även tacka Er sötnosar som är bra på att kommentera, även dom anonyma är roliga att få :)
Sen jag startade denna blogg har inga elakheter skrivits...men jag antar att det kommer det med :)
Hur som helst, tycker jag det är skitkul att logga in och se att nån har kommenterat nåt :) Tack tack :)




Nu tänkte jag slå igång perkisen och göra bort det sista stöket här, jag säger inget om nåt, men jag säger att hädanefter gör jag allt själv, då blir det klart i tid, och när jag vill ha det klart.
Jo.

Hörs sen.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar