9 maj 2012

Onsdag.

Ja hej!

Här har jag suttit sen sist jag skrev...ja alltså, mina sömnproblem kommer tillbaka lite då och då...
Jag känner mig inte så farligt trött, men det kommer väl!
Har roat mig på diverse kläd och skor sidor m.m...nu sitter jag och väntar på att jag ska ha det vinnande budet
på ett par stövlar på Tradera ;)
Har hittat allt jag inte behöver, precis som det brukar vara :p
Letade egentligen efter annat...men jaja!

Kissarna är inne och myser <3 Känner dock att det kan bli lite påfrestande efter en stund :p
Då dom hänger efter mig, klänger på mig och ska vara i famnen hela tiden när man sitter vid
datorn :P
Jag avslutar nog här och tar ett bloss på min älskade altan :D

<3<3<3


                                          PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar