6 maj 2012

Hej mitt vinterland!

Ingen har väl missat all snö? Nä just det, jag ska inte tjata...

Har iallafall vaknat för ett tag sen, har vaknat hela natten varje timme typ, imorse kände
jag att nu kanske jag kan sova två timmar om inte annat..jojo ..när jag sover som bäst tjuter brandlarmet
här utanför :p
Jag vet att dom provlarmar varje söndag, men var dom tvungna denna söndag? :p hehe

Igår la jag inbjudningskorten åt sidan, fortsatte idag, men alltså, nu is jag fan inge mer, jag fortsätter här mot
eftermiddan istället..jävla less på dom nu så att säga :p
Linda har varit gullig och spånat på texten igår kväll/natt, nu fick jag dåligt samvete för att hon inte
fått sova så mycket :(
Jag uppskattar iallafall all den hjälp jag får och är väldigt tacksam! <3


Jag ska göra lite kaffe. Höres :)






















PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar