19 juni 2012

Vilade en liten stund, nu så här efteråt så känns det faktiskt som att vilan behövdes!:b

Jag har inget speciellt att berätta egentligen, så kan väl passa på att klaga på detta vädret! När var det jag skrev att sommaren kommit till byn?!? Inte så länge sen...jag tar nog tillbaka det! Nog för att vi haft grymt fina mornar iallafall :) Soligt och fint, tur att man varit vaken, ifall nu solen gömmer sig hela "sommaren" :D
Höhö.

Idag har jag och Toffiegubben varit ett par i 2 år och 8månader eller är det 9mån? Toffe har koll!:) Börjat undra varför vi inte planerade bröllopet till den 19e september istället, då vi firar 3år? :b Svaret är ju att vi vill gifta oss på sommaren då det är varmt osv :) Jooo.
Och appropå das wedding så är sista anmälningsdag imorgon! :)

Jaja, jag ska fortsätta plocka här, vi hörs väl senare kanske.

hehe :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar