19 juni 2012

Helloooo

Jag vet inte varför, men jag har fan tappat suget för att skriva ner något här.
Varför ska jag skriva ner massa saker som händer i mitt och Toffes liv? Jo för att det är intressant kanske, nu var det inte det jag ville komma fram till utan att det finns alldeles för många nyfikna idioter (Djungeltelegrafen i byn) som hänger här och snokar. Sen tror dom sig veta allt som händer runt i kring oss bara för att dom läst min blogg.

Alltså jag skriver inte ens ner hälften av vad som händer i våra liv, finns väl ingen som riktigt blottar sig helt på en blogg? Eller finns det?
Nå iallafall, fortsätter jag skriva här, vilket jag lär göra, så kan jag meddela Djungeltelegrafen att det inte lär
skrivas sådant ni vill läsa om...sök er vidare isåfall, till nästa "informationskälla", ni lär väl ha gott om såna?

Jeje.
Varit in till chefen och krävt grejer. Även fast jag är rätt tyst och blyg, så kan jag faktiskt säga ifrån när jag tycker något är fel, jodå, så att så är det.
Nå jag fick som jag ville, så allt är löst :)
Nu ska jag faktiskt vila! För jag är LEDIG!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar