8 juni 2012

Är du 12år i sinnet eller???

Det är inte inte synd om dig. Inte på något jävla vis! Efter att ha levt 25 år mer än mig har jag ändå mer erfarenhet av livet än vad du har. Jag är ta mig fan mer vuxen än vad du någonsin kommer bli! Förstår du inte att det du gör rör mig inte ett skit i ryggen!det är inte mig du sårar eller gör ledsen, utan någon helt annan!!du är fan sjuk i skallen, på riktigt, du blev nog tappad som liten!förstår du inte va fan du håller på med? Förmodligen inte! Och du, jag kanske är elak, men det är ta mig fan du och din sjuka släkt som gjort mig elak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!som sagt, skärp dig för fan, börja bete dig, DET ÄR INTE SYND OM DIG!!!!så grina hos nån annan som bryr sig nästa gång!!!!
Helvete att man vaknar upp mitt i natten och är döförbannad!!!!!!!!!!
Varken du eller nån annan psykmupp från släkten kommer att kunna sära på mig och Toffe!!!!försök, men ni lär inte lyckas, för har ni lyckas hittills?NÄ just det!!!!!
Hoff att man skulle va med om sånt här också! Jag lär ha mycket att berätta för våra barn.
Nä nu ska jag försöka sova igen.

Som sagt, vänd inte på steken och tyck synd om dig, för det är det inte.
SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN JÄVLARIMIG LIGGA!

Fan också!andas Kristina!

2 kommentarer:

  1. Vad är de som händer vännen ?
    Har inte riktigt förstått vem som skulle vilja dig illa ?
    Önskar dig lycka till med allt och den som håller med sina mongo grejer kan ju ta sig någonstans. . .

    Kram

    SvaraRadera
  2. Säg vad som inte händer...det är en mycket lång, komplicerad och utdragen historia.
    När jag orkar, har mer kött på benen och känner att jag lagt skiten bakom mig, då kommer jag att skriva ut precis allt här.

    då lovar jag att Djungeltelegrafen i byn har fullt upp också!

    Tack för att ni bryr er <3
    Kram

    SvaraRadera