2 juni 2012

Novell!

Godkväll!

Nyss vaknat upp från min sk nattsömn, somnade före åtta med Toffie och vaknade för en stund sen, svin jävla pigg! Nåjo, låg kvar ett tag, men är nu uppstigen...
Alltså det här med Toffies jäkla extrakneg...jag börjar fan lessna........TUR att vi inte har barn, jag hade väl gått under, nä men på riktigt. Ända sen han sa upp sig har han extraknegat åt sin andra flickvän i snart fyra veckor i sträck varenda jävla dag! En dag har han väl kanske varit helt ledig...
Och på måndag börjar han på sitt nya jobb, med STOPPPPPPP I HORKIRUNA!Jaja.
Och det här är min blogg, så ja, jag får gnälla om vad fan jag vill.

Jaja, efter stoppet (förhoppningsvis) har jag tillbaka min gosse igen. Då får han fan jobba 8 timmar som alla andra! :p

Igår kom mamma, Kari och storebror till byn. Ja vad ska vi säga? :p Dom röjde upp på hela gården och fyllde släpet med skrot som ska till tippen osv osv :) Grymt nöjd! :)
Dom hann väl inte klart med allt, det är lite småfix och don kvar, men det är så lite, så det klarar jag av utan hjälp :)
Och till skillnad från vissa idioter så är deras hjälp "gratis" .

Mer då?
Märks att jag inte skrivit av mig på nån dag :p
Idag har jag pysslat på gården och här hemma, helt plötsligt har jag för mycket saker och vet inte var fan jag ska lägga allt, men det blir nog bra.
Nä, nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden och snöa runt på nätet.
Hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar