4 juni 2012

Hej:)

Vilken tur att telefonen ringde! Annars hade jag väl sovit tills Toffie anländer :b
Nämen vaknade vid fyra tiden imorse med Toffe, klockan fem hämtades han, jag drack kaffe lite snabbt och gick sen och la mig, vaknade igen av en lastbil som levde rövare här utanför, då var det diskmaskinen som kom :)
Sen har jag blåst på tills nu :) NAJS! 


Får se vad man hittar på nu, jag måste då ha kaffe först av allt iallafall :b
Tror jag ska ut på gården och rensa bort det sista, fortsätta klippa ner dom där jäkla rosenbuskarna här på baksidan och sånt annat kuligt :)
Vi börjar ju få sommar hit till byn! :) Fiiifan vad fint! På bara nån dag har träden och gräsmattorna blivit gröna:)
Synd att i söder har dom haft så här "fint" sen i april typ :b Jaja men det här är inte söder, det här är byn och Norrland! Här fungerar det så :)

Jag har inte fotat alls på senaste heller, så nå bilder finns inte heller...eller nu ljög jag, jag har ju fotat Amanda när hon torkar diskbänken ;) Ska genast lägga in!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar