20 juni 2012

hejhej:)

Jag sitter och dricker kaffe jag :) Har tagit en mysig dusch och pratat med Linda som är på vägen mellan byn och Svappis, tydligen kan man bara köra 30...och jag lär komma försent till jobbet, nå tur att dom vet om det där borta i Svp..men snacka jag kommer bli less! :b Jag med mitt tålamod, mahaha! Får springa in på OK och ta med en kaffe! :P
Såhär såg det ut i måndags...


























Nå inte ska man gnälla, vi vet ju förfan om det här! :b Men jag tror att vi människor alltid måste ha något att gnälla på? Tror inte ni också det?
Det är ju så dom flesta fungerar iallafall :p Typ bland annat jag :)
Nu tänkte jag gnälla på vädret och fråga om solen kanske kan titta fram istället?
Nähä inte det, okej.

Nå ska fortsätta fixa till mig. Vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar