5 juni 2012

Hofffff...

Vilken tur att man har så bra minne! NOT!
Hoff, jag skäms, under denna vecka har jag kommit på några människor som jag glömt bjuda till vårt bröllop, eftersom inbjudningskorten är slut har jag då bjudit in några stycken via facebook...
Jävla va flott va! Nämen det är väl bättre än ingen inbjudan alls?
Jo nä men iallafall, undra om det är fler jag glömt bort? Hur ska man veta det då?Åhh vad jobbigt!
Hursomhelst, så skäms jag och ber om ursäkt.

I övrigt har det inte hänt så mycket, jag har pulat på i tv-rummet och burit upp lite möbler och skit.
När Toffe kommer hem ska jag tvinga honom att hänga en hylla! Kanske att jag tar nån bild då och lägger ut, sånt man ser, sånt man ser...

Programkortet osv till tvn är på väg hem till oss, kanske behöver vi inte vara utan tv i så många veckor till trots allt :D hehe.
Jaja, nu ska jag mata mina kids.


PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar