3 juni 2012

På Åsvägen:)

Satt ute på altan en stund, men sen kände jag att jag ville vara social av mig så ringde Linda :)
Så här sitter jag nu :) Linda håller på att slipa trappen i hallen, Amanda sover, fast nu vaknade hon :b
Valle var vaken en stund med mig men nu sover han :)
PLU står fint i garaget här, Perra ska nämligen hjälpa oss att få igång den då Toffe inte riktigt har tid.
Den går väl, men den läcker olja? Hmm..jaja nåt litet tjorv var det iallafall :b
Helst av allt hade jag velat ha BFN i trafik, jag saknar fan min piss90!

Ja på fredag kickar mitt sommarschema igång, som vanligt har det varit tjorv och som vanligt är jag den som ställer upp. Jag kommer att vara mestadelen i Svappis, känns väl helt okej, förutom att det är hit till byn jag sökt jobb och inte till Svappis...Nå bara jag får vara en vecka i byn så är jag nöjd, och det ska jag väl visserligen få också så jag ska väl inte gnälla :)

Jaja, nu ska jag fortsätta glo när Linda slipar :D

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar